My goals and ambitions…

Geplaatst: augustus 7, 2011 in Uncategorized

Het maximale uit het leven halen, zowel zakelijk als privé.
Samenwerken in en met een gemotiveerd team.
De mogelijkheid om mezelf verder te ontwikkelen en te ontplooien.

Mijn voorkeur gaat uit naar een functie waarin ik de mogelijkheid heb om niet alleen mijzelf te ontwikkelen, maar waarbij ik ook het product of de dienst naar een hoger plan kan tillen. Dit kan zijn op het gebied van leidinggeven, conceptontwikkeling, groei van de organisatie, etc.

Gezien mijn ervaring zou retail de meest logische stap zijn, maar ik sta zeker open voor andere mogelijkheden. Suggesties, tips, ideeën? Neem gewoon contact met mij op!

Geef een reactie

