About me…

Geplaatst: augustus 7, 2011 in Uncategorized

Jeroen dus. Bijna 36 jaar. Vrolijke fiets, – en kookgek en door de wol geverfde retailmanager. Dol op buiten zijn, fitness, gitaarspelen en labrador Boris, maar ook op stevige professionele uitdagingen en het behalen van de beste resultaten. Ik vind het belangrijk mezelf te blijven ontwikkelen. Als mens, als retailprofessional en …. als striptekenaar!

Klik op onderstaande link om meer te weten te komen over mij, zowel zakelijk als privé.

Ik ben in 1975 geboren te Hoogezand – Sappemeer, maar al geruime tijd woonachtig in het westen des lands, waarvan de laatste 8 jaar in Almere. Getrouwd met Petra en samen hebben we een geweldige zoon, Viggo. In mijn vrije tijd trek ik graag met mijn zoon op, we hebben beide een passie voor muziek, luisteren hier vaak naar en af en toe spelen we samen gitaar. Daarnaast wandel ik veel met onze labrador Boris, we gaan dan graag naar het bos of naar het strand. Ik ben iemand die erg vrolijk is, positief in het leven staat,  altijd klaar staat voor anderen en ik ben een liefhebber van koken (mijn lasagne is favoriet!).

Zakelijk ben ik recht door zee, eerlijk en commitment is erg belangrijk voor mij. Als ik ergens voor ga, doe ik dit met volle overtuiging. Ik zou mezelf willen omschrijven als iemand met hart voor de zaak; imago en bedrijfscultuur staan bij mij hoog in het vaandel.  Mijn uitdaging: altijd gaan voor het best mogelijke resultaat met de middelen die je tot je beschikking hebt! Benieuwd hoe ik dat precies doe? Kijk even bij Retail Experience en Other Experiences.

Persoonlijkheidskenmerken: Commercieel, creatief, nuchter, analytisch vermogen, cijfermatig sterk, flexibel, geen 9-5 mentaliteit.

Liefhebber van: Jeans, sneakers, boeken lezen en Coffee Company!

Geef een reactie

