What I like to do in my spare time…

Geplaatst: augustus 7, 2011 in Uncategorized

Drie a vier keer per week ben ik in de sportschool te vinden voor mijn uurtje fitness. Daarnaast hou ik ervan om in de buitenlucht te mountainbiken en ben ik een groot liefhebber van de Tour de France.

Ik ben sinds kinds af aan een groot liefhebber van strips, met name de Franse en de Belgische. Favoriete tekenaars zijn onder andere Franquin en Hergé. Ik ben regelmatig in Brussel te vinden, daar zitten mijn favoriete stripwinkels (Brüsel). Altijd bezig om diverse reeksen in mijn collectie compleet te krijgen.

In de tijd die ik nog over heb lees ik graag de National Geographic, of kijk ik een programma op deze zender of op Discovery Channel.

Ook teken ik graag zelf, zie hieronder twee tekeningen van mijn hand:

Geef een reactie

